Babalar günü yarışı start aldı

 

Gazetemizin yazarlarından Eylem Türk, Spor ekonomisini değerlendirdi.

Markalar, Babalar Günü’ne özel hazırladıkları kampanyalara şimdiden start verdi. Bu yıl 5 milyar lirayı aşması beklenen Babalar Günü harcamalarının, elektronik ve giyimaksesuar sektörlerinde hareketlilik yaşatması bekleniyor.

Adımlarını sen tasarla

İnci Deri, ‘İnci Atölye’ ile babaların hayalindeki ayakkabıyı en küçük ayrıntısına kadar tasarlamay ı mümkün kılıyor. Marka, müşterilerine Babalar Günü için özel bir hediye alternatifi olan İnci Atölye’de özel olarak üretilecek ayakkabının rengini, derisini ve iç astarını seçme imkânı sunuyor. Ay rıca taban ve bağcığının da müşteri tarafından belirlendiği ayakkabıların altına istenilen harfler yazılabiliyor.

Teknolojik babalara

Huawei, portre fotoğrafçılığını stüdyo efektleriylezenginleştireren telefon modeli P10’u, teknoloji tutkunu babalar için sunuyor.Huawei P10, stüdyo tarzı ışıklandırma ve 3D yüz tanıma te knolojisi ile yaşanılan her anı unutulmayacak bir fotoğraf karesine dönüştürüyor. Bunun yanında çok hızlı şarj olabilen Huawei P10 bu babalar gününde farklı seçimlerden biri olacağa benziyor.

Özel indirim düzenledi

Marks&Spencer bu yıl Babalar Günü’nde farklı hediye önerileri sunuyor. Babasına hediye seçmek isteyenler için bir özel kampanyaya da imza atan Marks &Spencer, 8-18 Haziran 2017 tarihleri arasında 300 TL üzerindeki alışverişlere 100 TL hediye çeki veriyor. Markanın sunduğu seçenekler arasında, farklı renklerde keten gömlekler ve ‘kargo’ modelleriyle ön plana çıkan şortlar var.

Özgür ruhlulara özel

Kaykay kültürünün temsilcisi Va ns, asi ve farklı çizgisini aynı zamanda modayla uyumlu bir yönde sürdürmeye devam ederken genç babalar için özel hediye alternatifleri hazırladı. Erkek ayakkabılarını etkisi altına alan baskı desenler, hem sahillerde hem de şehrin rengârenk sokaklarında bu sezonun va zgeçilmezi arasında yerini alırken, genç babaların da özgür ruhlarını yansıtıyor.

En klasik seçenek

2015 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün resmi doğrudan satış sponsoru olan QNET, babalar için en klasik hediye seçenekleri arasında yer alan ‘saat’ çeneğini sunuyor. İsviçre’de QNET markası için saat üreten Bernhard H. Mayer saatleri yılda sadece 50 bin adet üretiliyor.

Babası ve oğlu

Koton, Babalar Günü’ne özel olarak ‘Babası ve Oğlu’ adlı bir koleksiyon hazırladı. Erkek çocuklarının ilham aldıkları babaları ile bir örnek giyinmesi konseptinden yola çıkarak hazırlanan koleksiyon, eş tasarımlar şeklinde sunuluyor. Koleksiyon, babalar ile oğullarının stil ve tarzlarını birleştiriyor. Ayrıca Lugat365 koleksiyonunda bulunan ‘Baba’ yazılı tişörtler de hediye alternatifleri arasında yer alıyor.

Bakımlı babalar için

Amway, erkek bakım serisi HYMM ürünlerini Babalar Günü ’ne özel kampanya ile satışa sundu . Bu özel kampanya çerçevesinde babalara sunulan ürünlerden HYMM Tıraş Jeli’nin formülünde rezene to humu özü ve esansiyel yağlar bulunuyor. Bu ürünün ta mamlay ıcısı olan HYMM Tıraş Sonra sı Losyon da babalar için sunulan seçenekler arasında.

‘eSpor’un büyük bir potansiyeli var’

Son yılların en yükselen trendlerinden eSpor ve oyun dünyası için stadyumda gerçekleşen ilk etkinlik olan Chapter serisinin 5.’si, festival konseptinde 10 Haziran’da Vodafone Park’ta yapılacak. Beşiktaş Spor Kulübü ve Multiplayer organizasyonuyla, Monster Energy’nin katkılarıyla düzenlenen festivalde katılımcılar, online oynanacak final maçlarını stadyum ortamında deneyimleyecek. Multiplayer kurucu ortağı Merthan Yalçın, festivalin eSpor ve oyun dünyası açısından önemini şu şekilde anlatıyor: “dünya’da dev bir sektör haline gelen eSpor ve dijital oyun dünyasının Türkiye’de de büyük bir potansiyeli var. Biz de Multiplayer olarak tüm oyun duayenlerinin katılımı ile bu mecrayı takip eden herkesi bir araya getiriyoruz. Amacımız tüm katılımcılara farklı teknolojik deneyimler yaşatmak.” Festival Enis Kirazoğlu ve Tuna Aksen’in anlatımlarıyla Twitch.tv/multiplayer üzerinden an be an canlı yayınlanacak.

Hafta sonu kahkaha terapisine hazırlanın

Türkiye’nin dünyaya hediye ettiği ve 5 yıldır her haziran ayının ikinci cumartesi günü çeşitli etkinliklerle kutlanan Global Wellness Day için binlerce kişi, 10 Haziran Cumartesi günü KüçükÇiftlik Park’ta buluşacak. Global Wellness Day için, bu yıl 100 ülkede 4000 farklı noktada milyonlarca insan ‘iyi yaşam’ ideali için aynı anda bir araya gelecek. Maçka KüçükÇiftlik Parkı’nda, tüm gün sürecek, herkese açık ve ücretsiz olan Global Wellness Day etkinlikleri kapsamında, uzmanlar konferans ve seminerler verecek. Sağlıklı yaşam sohbetlerinin yapılacağı etkinlikte, kahkaha terapisi, yoga seansları ve spor aktiviteleri yapılacak.

‘Daha çok yol var’

Global Wellnes Day kurucusu Belgin Aksoy Berkin, 5’inci yılını kutlayan etkinliğin kısa sayılabilecek bir süre içinde Türkiye’den doğup tüm dünyaya yayıldığını söyledi. Belgin Aksoy Berkin, en büyük hedeflerinin Global Wellness Day’in Birleşmiş Milletler takvimine alınması olduğunu da kaydederek şöyle konuştu: “Yola çıkarken bir kişinin hayatında bile değişiklik yaratmak çok önemliydi. 100 ülkede kutlanan Global Wellness Day’in önemi her geçen gün çok daha anlaşılır oldu ve dünyanın farklı noktalarında da örnek olmaya başladı. 5. yıla ulaştığımızda, bugüne kadar dünyada 250 milyon kişinin hayatına dokunduğumuzu gördük. Bugün 100 ülkede kutlanan Global Wellness Day’in önemi her geçen gün çok daha anlaşılır oldu ve dünyanın farklı noktalarında da örnek olmaya başladı. Önümüzde daha çok yol var.”

Kutup penguenleriyle tanıştılar

Dünyanın en büyük tematik akvaryumu İstanbul Akvaryum, Tekerlekli Sandalye Basketbol Genç Milli Takımı’nı misafir etti. Avrupa şampiyonu Milli Takım, Dünya Şampiyonası öncesi 17 bin kara ve deniz canlısına ev sahipliği yapan İstanbul Akvaryum’da moral buldu.

Yağmur ormanı

İstanbul Akvaryum’un 17 tema ve 1 yağmur ormanından oluşan güzergâhını gezen Milli Takım, Türkiye’nin ilk kutup penguenleriyle de tanışma fırsatı yakaladı. Takım, 5 Haziran’da başlayan Dünya Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek.

‘Küresel ölçekte bir işe imza attık’

PepsiCo, dünyanın en çok takip edilen ve en prestijli liglerinden biri olarak kabul edilen UEFA Ligi sponsorluğunu, Pepsi ile #MaçaHazırMısın sloganıyla düzenlediği davetle kutladı. Burcu Esmersoy’un yanı sıra Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray’ın efsanevi futbolcuları Şifo Mehmet, Oğuz Çetin ve Bülent Korkmaz’ın katılımıyla renklenen davete spor ve cemiyet hayatının ünlü isimleri katıldı.

‘Heyecan yaşıyoruz’

PepsiCo Gazlı İçecekler&Meyve Suyu Kıdemli Pazarlama Müdürü Aslı Önder, dünyanın en önemli spor etkinliğine sponsor olarak futbolu desteklemekten büyük mutluluk duyduklarını belirterek, şunları söyledi: “PepsiCo olarak, UEFA Şampiyonlar Ligi sponsoru olarak küresel ölçekte bir işe imza atmaktan ve futbolu desteklemekten gurur duyuyoruz. Tüm futbolseverleri buluşturan yılın en önemli etkinliğiyle futbolseverlerin coşkusunu paylaşmanın heyecanını yaşıyoruz.”